“ Het kan zijn dat je een klacht hebt over het assortiment, de verzending, de service of de communicatie van Walkies. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! ”

Klantenservice

Contact

Kwaliteit en service zijn voor ons erg belangrijk. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over jouw ervaring bij Walkies. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

HOE BEHANDELEN WIJ EEN KLACHT?

  1. Snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie).
  2. Onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  3. Nemen contact met je op samen tot een oplossing te komen.
  4. Voeren de gemaakte afspraken uit.
  5. Gebruiken de ervaring om ons te verbeteren.

HOE KUN JE EEN KLACHT INDIENEN

Je kunt je klacht naar ons toesturen via het formulier op deze pagina. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.degeschillencommissie.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Klachtenformulier