thuiswinkel keurmerk zakelijk thuiswinkel keurmerk europe trustmark
0Item(s)

Er bevinden zich geen producten in uw winkelwagen lijst

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachten! een uitdaging voor ons om te verbeteren

Het kan zijn dat je een klacht hebt over het assortiment, de verzending, de service of de communicatie van Walkies.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen!

Kwaliteit en service zijn voor ons erg belangrijk. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over jouw ervaring bij Walkies.nl. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie).
  • Onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Nemen contact met je op samen tot een oplossing te komen.
  • Voeren de gemaakte afspraken uit.
  • Gebruiken de ervaring om ons te verbeteren.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt je klacht naar ons toesturen via het formulier op deze pagina.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Het is ook mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kun je doen via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Klachtenformulier

* Verplichte velden