“ Heeft u een klacht over het assortiment, de verzending, de service of de communicatie van Walkies? Dat vinden wij zeer vervelend en willen wij graag samen met u oplossen! ”

Klantenservice

Contact

Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij streven ernaar dat u volledig tevreden bent met uw ervaring bij Walkies. Daarom doen wij er alles aan om klachten snel en naar tevredenheid af te handelen.

HOE BEHANDELEN WIJ EEN KLACHT?

  1. Wij streven naar een snelle afwikkeling (binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie).
  2. Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht grondig.
  3. Wij nemen contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.
  4. Wij voeren de gemaakte afspraken zorgvuldig uit.
  5. Wij gebruiken de feedback om onze processen te verbeteren.

HOE KUNT U EEN KLACHT INDIENEN?

U kunt uw klacht indienen via het formulier op deze pagina. Bent u als consument niet tevreden met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien niet tevreden over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel. Consumenten kunnen terecht via www.degeschillencommissie.nl, en zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

KLACHTENFORMULIER